0 грн.
Зробити замовленняПравила експлуатації корпусних меблів та гарантійні обов’язки
Основні вимоги експлуатації меблів:
·
утримання меблів в
приміщенні зі стійкими показниками температури (+18…+30 °С) та вологості
повітря 45-60% без перепадів. Не дотримання цих заходів призводить до
розтріскування/розбухання/деформації меблів;
·
запобігання тривалої
взаємодії з водою (допустимим є протирання вологою ганчіркою) для запобігання
розбухання меблів чи вздуття шпону і його відставання;
·
утримання меблів подалі
від обігрівальних приладів не менше 1 метра та не допускати контакту з гарячими
предметами (наприклад праска чи каструля, сковорідка, тощо), не ставити меблі
на ділянку підлоги з підігрівом;
·
запобігання дії прямих
сонячних променів (освітлювальних прожекторів) на меблів для запобігання втрати
кольору;
·
не допускати надмірного
навантаження на меблі, окремі елементи, механізми (стільці/полиці, шафи, тощо)
та різкого прикладання сили чи ваги до них, а також ударів, подряпин, дії
гострих предметів;
·
не допускати відкриття одночасного
всіх висувних ящиків в тумбах, комодах та інших виробах. Одночасно відкритим
може бути лише один висувний ящик для запобігання перекидання меблів;
·
закріплювати до стіни
меблі які мають невелику глибину у співвідношенні до висоти чи ширини (наприклад,
шафи, стелажі, комоди, тумби, тощо) для запобігання їхнього падіння, а також
меблі які можуть бути розшатані (наприклад ліжко);
·
своєчасно протирати
меблі вологою ганчіркою від пилу, бруду, вологи, тощо;
·
ліжко з підйомним
механізмом під час перебування без матрацу має бути з піднятою ламелевою
решіткою для запобігання різкого відкриття підйомного механізму;
·
сидіння на стільцях –
тільки в положенні коли всі чотири ніжки стільця стоять на рівній підлозі, не
допускати більшого навантаження на одну із сторін чи надмірного навантаження на
спинку стільця, не розшатувати стілець під час сидіння;
· протирати меблі вологою ганчіркою, не застосовуючи агресивні миючі засоби чи з вмістом спирту;
НЕ є гарантійним випадком:
·
оскільки дерево є
унікальним природним матеріалом, що має відмінності кольору, текстури,
впитування фарбування - тому виробник не гарантує повну ідентичність
рівномірності кольору та відповідність
тону та текстури придбаного товару наявним зразкам в магазині. Наявність
сучків, або відмінність текстури не є гарантійним випадком.
·
механічні пошкодження
поверхні або конструкцій, які є наслідком порушення умов експлуатації.
(падіння, подряпини, сколи, псування покриття, плями від фарби та інше.)
·
розсихання, тріщини,
деформація поверхонь, вздуття чи відклеювання шпону та інші дефекти які є
наслідком порушення правил експлуатації. (невідповідність вологості,
температури чи їх коливання в
приміщенні, тривала дія води або агресивних речовин, експлуатація
меблів);
·
втрата кольору,
регулювання петель та механізмів, потертість чи інші фактори які є цілком
логічними в процесі експлуатації;
·
внесення змін та
доповнень конструкції, виконаних третіми особами без погодження із Виконавцем;
·
пошкодження виробу при
транспортуванні засобами покупця, або іншими транспортними компаніями;
·
легкі складки на м’яких
елементах, виникаючі після зняття навантаження чи зникаючі після розгладження
рукою; а також дрібні тріщини на покритті з натуральної шкіри, які можуть
виникнути в процесі експлуатації;
·
пошкодження меблів в
наслідок форс-мажорних обставин, стихійного лиха, нещасних випадків чи дії
третіх осіб:
·
порушення
загальноприйнятих чи цілком логічних правил користування та зберігання меблів
які не вказані Виконавцем.
У разі виявлення дефектів
меблів, які на думку Покупця, можуть бути гарантійним випадком – негайно
повідомити Продавця.